naar de Panda's, Hotpot en show - Reisverslag uit Chengdu, China van Petra Zwan - WaarBenJij.nu naar de Panda's, Hotpot en show - Reisverslag uit Chengdu, China van Petra Zwan - WaarBenJij.nu

naar de Panda's, Hotpot en show

Blijf op de hoogte en volg Petra

11 Augustus 2017 | China, Chengdu

Vanmorgen zijn we na het ontbijt naar het Pandareservaat gereden. Jemig wat was het daar mega druk, niet te doen, en wat kunnen die chinezen dringen. Gelukkig was het bewolkt en niet zo warm vandaag anders was het echt vreselijk geweest.
We hebben de luie panda's gezien hoor, wat een trage en luie beesten , maar wel heel schattig.
Panda's eten gewoonlijk 30 kg bamboe per dag , is 20% van hun lichaamsgewicht. Verder spelen ze wat en slapen veel.
Er was 1 babypanda van 2 weken oud in de couveuse , en 3 wat oudere panda's van 2 maanden die ook nog binnen in hun verblijf lagen. Je moest in een lange rij voordat je er bij kon, dat was wel erg jammer hoor.

's Middags vrij, dus de laatste inkopen gedaan, ppfff Dick is na een uurtje al afgehaakt, wat hectisch in die winkels, maar de meiden hebben goed gescoord , met onze maten heeft kleding shoppen hier weinig zin, 3x XL is nog te klein :-((, word je niet echt vrolijk van haha.
Om 17:30 uur weer opgehaald voor de Hotpot met de groep. Na het eten zijn we naar de Sichuanshow geweest, was wel leuk maar ik kon mijn ogen bijna niet meer openhouden van vermoeidheid ondanks het soms schreeuwerige schelle gezang .
Om 22:00 uur waren we weer thuis en zit onze China reis erop.
Morgen om 11:00 uur worden we naar het vliegveld gebracht.
Het is mooi geweest, iedereen is er aan toe weer naar huis te gaan.

• 12 Augustus 2017 - 08:16

Esther:

Het was super leuk om jullie te volgen! Goede reis terug!! Groetjes van de Barbero's

• 12 Augustus 2017 - 09:04

Joh.:

Fijn dat we mee hebben kunnen genieten van jullie fantastische reis. Goede reis terug en tot gauw.

• 12 Augustus 2017 - 09:39

Mariska:

Hallo buurtjes,

Goede reis terug naar huis.
    Het was heel leuk om de verhalen van jullie reis te volgen.

Groet Mariska

• 12 Augustus 2017 - 15:59

Greta:

Hallo van der Zwannetjes,

En dan is het einde van de reis al in zicht. Jammer, maar aan de andere kant ook wel weer fijn. Het is een vermoeiende reis. Jullie hebben ook megaveel gedaan. Wat dat betreft weinig rust tussendoor. Maar daardoor wel heel veel gezien en beleefd.
    We wensen jullie een hele goeie reis naar huis en hopelijk tot snel, zodat we lekker even kunnen kletsen over onze avonturen in China. Leuk!

Dikke knuffel voor jullie viertjes.

Liefs, de Rubinghs!

• 12 Augustus 2017 - 16:08

Jolanda:

Een beetje laat maar ik hoop dat jullie een
    goede terugreis hebben.
    Bedankt voor het delen van jullie avontuur.
    Groeten Yavuz en Jolanda