Vrije dag in Yangshuo - Reisverslag uit Gaotian, China van Petra Zwan - WaarBenJij.nu Vrije dag in Yangshuo - Reisverslag uit Gaotian, China van Petra Zwan - WaarBenJij.nu

Vrije dag in Yangshuo

Blijf op de hoogte en volg Petra

08 Augustus 2017 | China, Gaotian

Vandaag weer een heerlijke vrije dag, zo lekker.....
We hebben weer een super ontbijt gekregen in ons hotel, niet te geloven hoe goed verzorgd dit hier is. Je kan zelf je ontbijt samenstellen en kiezen uit allerlei lekkers wat dat echt vers voor je wordt bereid en geserveerd aan tafel. De bediening is ook heel goed en super vriendelijk, ze spreken allemaal een beetje Engels , er is hier werkelijk niets op dit hotel aan te merken, als er nog een zwembad zou zijn kregen ze score 10!!!
Om 12:30 uur ging er een gratis shuttlebus naar het centrum. De dames met de meisjes zijn daarmee naar de stad gegaan om te shoppen, terwijl de meeste mannen relaxt bij het hotel bleven met een biertje in de prachtige tuin met fabelachtig uitzicht.
Heerlijk geshopt , souvenirs en prullaria en bij de Mc Donalds gegeten. Om 16:30 uur stond de shuttlebus weer netjes klaar en bracht ons weer terug naar het hotel, ook weer super geregeld!
Nog even een partijtje gevolleybald ( werkelijk geen droge draad meer aan mijn lijf, volslagen crazy met deze temperatuur natuurlijk) en gerelaxt in de tuin. Er staat hier echt geen zuchtje wind, jammer dat zou het wel iets aangenamer maken.
Vanavond nemen we afscheid van 2 gezinnen, zij reizen morgen door naar Thailand terwijl wij met de rest van de groep morgen doorreizen naar Chengdu, deze keer met een binnenlandse vlucht ( 910 km)waar we het Pandareservaat en de reuze Boeddha en de Sichuanshow nog gaan bekijken.

• 08 Augustus 2017 - 14:50

Jolanda :

Ik heb net even de laatste dagen van jullie
    gelezen, wat een super reis en wat een
    ervaringen. Wil jullie weer bedanken voor
    dit lees plezier.
    Geniet ze nog, groetjes Yavuz en Jolanda