De reis en Beijing - Reisverslag uit Peking, China van Petra Zwan - WaarBenJij.nu De reis en Beijing - Reisverslag uit Peking, China van Petra Zwan - WaarBenJij.nu

De reis en Beijing

Blijf op de hoogte en volg Petra

27 Juli 2017 | China, Peking

Op Schiphol waanden we ons al een beetje in China, ik denk dat 10% van de passagiers Westers was de rest allemaal Chinees en meerendeel scholieren. 1 meisje van 15 jaar zat naast ons en Yara heeft daarmee zitten kletsen nadat ze op de schouders van Yara had liggen slapen haha en ze hebben WeChat adressen uitgewisseld. We vlogen met KLM wat een heerlijke service aan boord, wel wat anders als Corendon haha. Ook maakte de stewardess een praatje, ruime zitplaatsen en voldoende eten en drinken. Ook een ruim aanbod aan films muziek tv spelletjes op je eigen beeldscherm voor je.
Om 11:00 uur in ons hotel, helaas nog geen kamer, dus naar Wangfujingstreet gelopen en daar onze ogen uitgekeken van wat er op straat allemaal te eten wordt klaargemaakt. iegghhh.
Om 13:00 uur terug in hotel en nog geen kamer, jammer want we zijn wel beetje moe, in het vliegtuig weinig tot niet geslapen. Om 14:30 uur eindelijk onze kamers en ff geslapen. Om 19:00 uur met de groep gaan eten in chinees restaurant naast ons hotel in aparte kamer met 3 ronde tafels. Nu ff rustig aan, morgen vroeg op en gaan we naar de Great wall of China.

• 27 Juli 2017 - 16:05

Lilian:

In 1993 hebben wij ook gewoon op straat gegeten ;0). Gewoon alle proeven Peet. Veel plezier. xxx

• 27 Juli 2017 - 16:25

Bram :

Wat een bijzondere trip. Heel veel plezier !!

• 27 Juli 2017 - 19:35

haa, jullie zijn er! Wangfujing was de favoriet bij onze meiden! Vooral de grote Mall. En het eten moet je echt proberen hoor! Zolang het goed verhit is, is het geen probleem. En vooral cola blijven drinken daar! Opletten met salades. Eet smakelijk en heel veel plezier morgen op de Grote Muur.

• 27 Juli 2017 - 20:38

Esther:

Ha jullie zijn er gewoon!!!! Hoe gaaf is dat?! Wangfujing is heerlijk, ben jaloers!!
    Lekker genieten, doen wij het lekker mee!!

• 27 Juli 2017 - 22:19

Lia:

Hoi Hoi, Wat fijn dat jullie nu al genieten, wat een beleving moet dat zijn voor de meiden zo tussen al die Chinezen. Goed begin de Wangfujing straat. Al dat lekkers !! veel plezier morgen op de Muur. xxx
    wlmy

• 28 Juli 2017 - 17:14

Familiemos :

Hi

Ja, dat dutje was wel nodig na de vliegreis. Ik denk na het uitje van vandaag ook