Het aftellen is begonnen - Reisverslag uit Bleiswijk, Nederland van Petra Zwan - WaarBenJij.nu Het aftellen is begonnen - Reisverslag uit Bleiswijk, Nederland van Petra Zwan - WaarBenJij.nu

Het aftellen is begonnen

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

12 Juli 2017 | Nederland, Bleiswijk

Het gaat nu opschieten, over precies 2 weken zitten we al een paar uur in het vliegtuig richting China.
De meeste spullen zijn al in huis, vaccinaties zijn gehaald. Nog een paar kleine dingetjes te kopen en nog even naar de kapper.
Het wachten is alleen nog op het Visum en dan kunnen we vertrekken.
De meiden zien het echt als een vakantie, dus ik ben erg benieuwd hoe ze het straks allemaal gaan ervaren.
We hebben een update ontvangen van de kindertehuizen, waar helaas geen verzorgsters meer van toen werken in de beide tehuizen. De directrice van het kindertehuis van Yara is er nog wel, ik hoop dat we haar zullen ontmoeten.
De fotoboekjes van de kinderen van begin tot nu zijn ook erg leuk geworden.
Het is erg heet in China dus we zullen het zwaar krijgen met het drukke programma maar we gaan genieten en alles in ons opnemen en zoveel mogelijk oude herinneringen ophalen en nieuwe herinneringen maken.

Ik ben zelf de enige die nu een beetje de kriebels krijgt na alle voorbereidingen en nu het echt dichterbij komt, wellicht mede door het whattsapp contact met onze mede reisgenoten, waardoor het allemaal echt dichtbij komt.

• 12 Juli 2017 - 21:46

Jacqueline:

Wauw! Wat een leuk maar zeker ook spannend vooruitzicht. Ik wens jullie een hele mooie reis met prachtige ervaringen voor jullie maar zeker voor de meiden. Geniet ervan en leuk dat we mee mogen genieten xxx

• 13 Juli 2017 - 03:22

Greta:

Ja bijna... en dan reizen jullie hier ook naar toe. Jullie gaan vast een onvergetelijke reis maken. Aftellen! Even een tip: neem ORS mee. Niet alleen voor als je aan de diarree bent maar ook als het erg warm is en je veel zweet. Hiermee vul je nl de zouten weer aan in je lichaam en helpt tegen misselijkheid en hoofdpijn.
    Wij wensen jullie alvast heel veel plezier en een goeie reis. Als jullie gaan, komen wij net weer thuis. Mooi de tijd om jullie dan te gaan volgen.
    Heel veel liefs van ons viertjes vanuit een mooi maar warm China.

• 13 Juli 2017 - 06:32

Daniëlle:

Lieve peet, (en gezin),
    Leuk zo'n blog!
    Ik vind t fantastisch dat jullie dit doen voor en met de kids. Ik hoop dat de directrice er zal zijn als jullie daar komen. En, goed voorbereid als je bent, kan het alleen maar zeer indrukwekkend worden! Geniet x 2.20371

• 13 Juli 2017 - 07:54

Carla:

Het zal een hele mooie bijzondere reis worden. Geniet ervan

• 13 Juli 2017 - 18:20

Gaby:

Hoi allemaal, wat gaaf en spannend tegelijk. Heel veel plezier met de laatste voorbereidingen en straks enorm genieten. We blijven jullie volgen xx

• 19 Juli 2017 - 18:13

Inka:

Ik wens jullie een hele fijne reis, het lijkt me erg leuk om jullie te volgen.

• 19 Juli 2017 - 18:22

Patricia:

Hoi wat spannend we hebben zelf ook een dochter uit china ze is pas 6jaar maar we gaan zeker ook weer een keer terug als de tyd daarvoor is heel plezier geniet er samen van

• 19 Juli 2017 - 18:29

Lia Kole:

Hallo fam vd Zwan,
    Wat spannend en leuk om terug naar China te gaan. Nog de laatste dingetjes en dan gaat jullie reis beginnen. Veel plezier geniet ervan en laat alles lekker over je heen komen.
    Goeie reis. Groetjes Kees Lia Yi-Lin en Qin-Shi Kole

• 19 Juli 2017 - 20:23

Wieke:

Hi allemaal ! We wensen jullie een mooie tijd in China en vooral: GENIET !!
    Peter, Wieke, Koen en Eveline

• 25 Juli 2017 - 07:11

Kirsten:

Lieve Zwannies, hoop voor jullie op een prachtige ervaring en mooie dingen! Genietse en dikke kussen! X Kirsten